[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers" Gui Gui (actriz) - Foro de Wikipedia
'''Lilia Blanca Guadalupe Martínez Otero''' (born 1948), known professionally as '''Gui Gui''' and also credited as '''Lilia Martínez 'Gui-Gui'''', is a Mexican actress. She worked as a child actress during the Golden Age of Mexican Cinema.
== Career ==
She is the daughter of cinematographer Agustín Martínez Solares and actress Blanca Rosa Otero. She appeared in films between 1954 and 1963, most notably in ''When I Leave|Cuando me vaya'' (1954), ''Pobre huerfanita'' (1955), ''Para siempre'' (1955) and ''Cara de ángel'' (1956).
== Filmography ==
* ''Casa de muñecas / Tú y mis hijos'' (1954)
* ''When I Leave|Cuando me vaya'' (1954)
* ''Ofrenda'' (1954)
* ''Pobre huerfanita'' (1955)
* ''Para siempre / Siempre para ti'' (1955)
* ''Cara de ángel'' (1956)
* ''Tres valientes camaradas'' (1956)
* ''El potro salvaje'' (1958)
* ''Los milagros de San Martín de Porres'' (1963)
*
Mexican film actresses
Mexican child actresses
Actresses from Mexico City
1948 births
Living people
[h4] '''Lilia Blanca Guadalupe Martínez Otero''' (born 1948), known professionally as '''Gui Gui''' and also credited as '''Lilia Martínez 'Gui-Gui'''', is a Mexican actress. She worked as a child actress during the Golden Age of Mexican Cinema.
== Career == She is the daughter of cinematographer Agustín Martínez Solares and actress Blanca Rosa Otero. She appeared in films between 1954 and 1963, most notably in ''When I Leave|Cuando me vaya'' (1954), ''Pobre huerfanita'' (1955), ''Para siempre'' (1955) and ''Cara de ángel'' (1956). == Filmography == * ''Casa de muñecas / Tú y mis hijos'' (1954) * ''When I Leave|Cuando me vaya'' (1954) * ''Ofrenda'' (1954) * ''Pobre huerfanita'' (1955) * ''Para siempre / Siempre [url=viewtopic.php?t=1527]para[/url] ti'' (1955) * ''Cara de ángel'' (1956) * ''Tres valientes camaradas'' (1956) * ''El potro salvaje'' (1958) * ''Los milagros de San Martín de Porres'' (1963)
*
Mexican film actresses Mexican child actresses Actresses from Mexico City 1948 births Living people [/h4]
More details: [url]https://en.wikipedia.org/wiki/Gui_Gui_(actress)[/url]
Los Nickelodeon Kids' Choice Awards, que se transmiten anualmente en la televisión estadounidense desde 1988, incluyen una categoría para '''Actriz de película favorita''' .
El Premio de Cine del Estado de Maharashtra a la Mejor Actriz de Reparto es un premio, iniciado en 1962, que se presenta anualmente en los Premios de Cine del Estado de Maharashtra de la India a la...
'''Samyuktha Shanmuganathan''' más conocida como '''Samyuktha''' (nacida el 31 de diciembre de 1985) es una actriz y modelo india conocida por sus trabajos en el cine y la...